Levering

Met welke transporteur wordt het pakketje afgeleverd?

Je pakket wordt geleverd door PostNL.

Wat is de levertijd?

Als je voor 16:00 jouw bestelling plaatst, wordt het pakket de volgende dag op de aangegeven locatie bezorgd. Dit geldt alleen voor de betaalmethodes iDeal, Creditcard en PayPal. Bij een bankoverschrijving wordt het pakketje verstuurd nadat het geld op de rekening is ontvangen. Dit duurt gemiddeld twee tot drie werkdagen, afhankelijk van de verwerkingstijd van je bank.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

PostNL bezorgd de pakketten op dinsdag t/m zaterdag. Bestellingen die zaterdag worden geplaatst zullen pas dinsdag worden afgeleverd. Dit geldt eveneens voor de bestellingen op zondag.

Hoeveel bedragen de verzendkosten in Nederland, België en omstreken?

Alle bestellingen boven de €50 in Nederland worden gratis bezorgd. De verzendkosten voor bestellingen onder de €50 in Nederland bedragen:

  • Voor alleen zakken: €3,95
  • Voor alleen een bak, meerdere zakken, boek: €5,95
  • Voor bovenstaande producten gecombineerd tot €50: €5,95

Alle bestellingen boven de €100 in België, Duitsland en Luxemburg worden gratis bezorgd. De verzendkosten voor bestellingen onder de €100 in België, Duitsland en Luxemburg bedragen:

  • Voor alleen zakken: €3,95
  • Voor alleen een bak, meerdere zakken, boek: €8,95
  • Voor bovenstaande producten gecombineerd tot €50: €8,95
Hoeveel bedragen de verzendkosten buiten Nederland en België?

Wanneer je bestelt uit een land buiten Nederland of België zijn de verzendkosten vaak hoger. Kijk op deze pagina om te kijken hoeveel het kost om jouw pakket naar jouw land te sturen.

Let op: de beloofde levertijd is alleen van toepassing of Nederland en België. Het kan zijn dat jouw pakketje er iets langer over doet dan 24 uur.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

Als je niet thuis bent, wordt jouw pakketje in de meeste gevallen afgeleverd bij een van je directe buren. Als dit ook niet lukt krijg je een briefje met een ‘niet-thuis-code’: Met deze code kun je op dezelfde dag tot 22.00 uur aangeven waar en wanneer je jouw pakket voor de tweede keer wilt laten bezorgen. Je kunt dan kiezen uit de volgende opties:

  • Bezorging op een andere dag (tot 6 dagen vooruit te plannen);
  • Maandag t/m vrijdagavond bij je thuis tussen 18.00 en 21.30 uur (€ 1,95 extra);
  • Bij één van de 2.600 PostNL locaties door heel Nederland. Je haalt jouw zending vanaf 15.00 uur de volgende dag op;
  • Bij één van de 400 geselecteerde PostNL locaties waar je het pakket vanaf 8.30 uur de volgende dag ophaalt (€ 1,95 extra);
  • In de Pakketautomaat op een aantal grote NS-stations en Schiphol Plaza.
Moet ik tekenen voor een pakketje?

Nee, je hoeft niet te tekenen voor jouw pakket. Wil je dit wel, dan moet je even contact opnemen via info@souvy.nl.

Kan ik mijn pakketje traceren?

Ja, je krijgt een Track & Trace code via de opgegeven mail toegestuurd. Indien je deze niet heb gekregen, kun je contact opnemen met ons via info@souvy.nl. Via deze weg regelen wij zo snel mogelijk de juiste Track & Trace code voor je.

Hoe kan ik mijn pakketje traceren?

Aan de hand van de Track & Trace code kun je op twee manieren jouw pakketje volgen: Via de website of via de PostNL App. Via deze link hoef je alleen jouw Track & Trace code in te vullen. Hier zie je dan alle beschikbare informatie over je pakket.

Daarnaast kun je de PostNL App downloaden, die is helemaal gratis. Hier kun je op een overzichtelijke plek zien wanneer je bezorger komt. Daarnaast kan je ook een ander bezorgmoment en -locatie kiezen. Tot slot kun je over tarieven, adressen of andere nuttige informatie vinden in je broekzak.

Kan ik een ander bezorg moment kiezen?

Helaas kun je geen speciaal bezorg moment kiezen, tenzij je de levering al een keer gemist hebt. (zie Wat als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?) Wel kun je via de mail – info@souvy.nl – aangeven welke dag je het wilt ontvangen. Dan zorgen wij dat de levering uitgesteld wordt naar een bepaalde bezorgdatum.

Let op: Als de order al is aangemaakt bij PostNL, kunnen wij niets meer doen aan het bezorg moment. Dus als je dit wil, moet je snel zijn om dit door te geven via het mailadres.

Ik heb niet alles geleverd gekregen, wat nu?

Als je het pakket in huis krijgt, maar er producten ontbreken: Niet getreurd. Meld het direct aan ons wat je mist en wij gaan controleren of alles is goed gegaan. Als je recht heb op een product wat niet verzonden is, krijg je dit natuurlijk kosteloos na geleverd.

Kan ik mijn pakketje laten bezorgen op een postbus adres?

Ja, dat is geen enkel probleem. Let er wel op dat het maximum gewicht dat geleverd mag worden aan een postbus 12 kilogram is. Aangezien weinig producten van ons zo zwaar zijn, zal dit waarschijnlijk geen probleem zijn.